Як зекономити на холодильному обладнанні для супермаркету

размещение баннерной рекламы

Продуктовий магазин або супермаркет — безпомилковий бізнес-варіант. Адже що б не було, а їсти хочеться всім і завжди. У процесі створення торгової точки продуктами харчування одним з важливих етапів є вибір концепції системи холодопостачання.

Існує два основних види холодопостачання: вбудоване (вітрини, шафи, бонети та інше обладнання з вбудованими агрегатами) та виносна система – торгове холодильне обладнання оснащується тільки випарниковою частиною, а власне агрегат винесено за межі холодильної конструкції.

Торгівельне обладнання з вбудованою холодильною системою — просте і зручне рішення, однак рентабельно тільки для об’єктів торгівлі площею не більше 150 м2. При цьому обладнання буде створювати додатковий шум, виділяти тепло в торговий зал і споживати значно більше електричної енергії, ніж виносна система холодопостачання.

Виносне холодопостачання підприємств роздрібної торгівлі в останні роки набуло широкої популярності у лідерів рітейлу через ряд переваг:

  • підвищується рівень енергоефективності за рахунок використання бюджетних компресорів і центрального управління обладнанням.
  • знижується навантаження на технічну систему кондиціонування та вентиляції. Це досягається тому, що викид тепла від працюючих елементів здійснюється за межі торгового залу;
  • створюються оптимальні комфортні умови для покупців магазину і обслуговуючого персоналу;
  • більш ефективно використовується торгова площі, збільшується розмаїття пропозицій торгових меблів для виносного холоду і їх дизайн.

Безумовно, в порівнянні зі вбудованим холодом, є і мінуси виносного холодопостачання, такі як:

  • вищі початкові інвестиції – холодильні вітрини під виносний агрегат, шафи, бонети значно дорожчі;
  • необхідність додаткових площ під обладнання виносного холоду (компресорний агрегат і виносний конденсатор);
  • можлива потреба в зниженні шуму від виносного холодильного обладнання — застосування вентиляторів конденсатора з більш низькою частотою обертання, шумозахисних кожухів компресорів і т.п.

На сьогоднішній день на ринку холодильного обладнання пропонується маса рішень виносного холоду для супермаркетів та магазинів. Відрізняються вони між собою як схемним рішенням, так і типом застосовуваних компресорів. Наскільки успішним буде проект, наскільки швидко окупляться інвестиції — в тому числі залежить від обраної концепції холодопостачання. У розмаїтті пропозицій буває складно вибрати найбільш підходящий варіант. Для того, щоб прийняти правильне рішення, найкраще звернутися до професіоналів. Компанія Торгоборуд забезпечує повний спектр послуг: від підбору виносних агрегатів до їх доставки, монтажу і пуско-налагоджувальних робіт. На сайті можна купити холодильні вітрини під виносний агрегат різних моделей і конфігурацій. Працюємо безпосередньо з заводами, тому ціна виносного холоду у нас дуже вигідна. Вдалих покупок!

Добавить комментарий